LA CLASSE de 3r CICLE
dimecres, 24 d’octubre del 2018
A la fi... Robòtica!
El curs passat ens va quedar pendent unes sessions on poder treballar en robòtica. Ara n'hem pogut fer una sessió i en volem seguir aprenent, ens ha entusiasmat!
https://photos.app.goo.gl/5geB5zBHi3CHzXfJ8
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Rap i gènere
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada