dimarts, 19 de setembre del 2017

Benvinguts i benvingudes al nou curs!!!!!





SÓC EN MARC, TINC DEU ANYS. VAIG NEGRE EL 22 D'ABRIL DE 2007. M'AGRADEN MOLT LES MOTOS, ELS VIDEO JOCS I LES BTT; LAS BTT SON BICIS TOT TERRENY. TAMBÉ M'AGRADA LA TECNOLOGIA I ESTAR AMB LA MEVA FAMÍLIA, ELS LEGOS I STAR WARS, ELS PATINETS I FER LA CABRA LOCA.
TENC DOS CANS, UN HÀMSTER I UN GAT.
TENC EL CABELL CASTANY, ELS ULLS MARRONS.
M'AGRADA MENJAR ARRÒS A LA CUBANA, PIZZA, CREPS, TORTITAS I HAMURGUESES.





Hola jo hem dic Gael, tinc 10 anys es meu cumpleanys es el 5 de gener, tinc un germá que te 8 anys amb el que no hem porto molt bé molt bé pero el tinc que aguantar tots els dies, els meus pares es diuen Juan i Angeles.Visc en Santa Gertrudis, feia futbol a Santa Eulari. Els meus millors amics són: En Marc, en Nuk i en Mori. El meu mengar favorit es la pizza i la chocolata, m'agrada jugar a la play també m'agraden les nerf i lo que menys m'agrada es anar a l'escola.


Hola hem dic Nuk cumpleixo el 21 de Desembre per tan tinc nou anys ,soc ros tinc els ulls de color marro tinc tres germans dos petits i una gran.
Visc a Sant Carles pero els meus pares son de Barclona (pero jo soc de aqui).
El meu menjar preferit el la truita de patatas.
Tinc dos gats i un gos.
L'esport que faig es atletisme i tanve m'agrada el bascet i el balomano.

AIXI SOC JO


jo soc en zion i tinc 10 anys i magrada estudia els animals i visc en beniras i a cala tarida i soc de fransa i lamitat de la familia de la
meva mare es de brasil i lafamilia. Del meu pare es fransesa.
i tinc dos jermans un esdiu kyran i al altre es diu suryan i elmeu millor amic es diu NuÏ i Daniel i el meu animal preferit es l´aguila
i el falco pelegri



Hola, jo som en Daniel. Tinc onze anys. Vaig néixer el 16 de setembre de 2006 i m'agrada molt jugar a jocs de taula.
Soc un nen: actiu, pensatiu i fort. El que més m'agrada de menjar és: els creps salats i dolsços.

Jo hem dic Aroa tenc 11 anys,he nascut el 23de març de 2006 el meu deport preferit es patinar la meva mare es diu Floren i el meu pare Vicent. Tenc una quisona que es diu Noa i un conill que es diu Punky.Tenc es cabell castany ros tenc es ulls verds.Els meus millors amics es diuen Mica,Marina,Neus,Rubén i molts mes,he nescut a Eivissa i visc en Sant Llorenç.





Hola, som en Rubén Roig Torres, tenc onze anys, vaig neixer el 26/9/6, duc gafes, visc a Sant Llorenç i vaig a l'escola Ceip Torres de Balàfia. Tenc un germa que es diu Sergi, te 5 anys i els nostres pares es diuen Juan Antonio i Eva Maria.
Tenc dos cans i es diuen Roqui i Raider (en Roqui es un Pastor Aleman i en Raider un Yorkshire). També tenc onze tortugues (una va tenir una cria igual que els meus dits).
Faig karate a res Dojo Roig Pi, ingles a sa Academia Fran Academia de Idiomas i repas a Santa Gertrudis.

Jo em dic Lucas tinc nou anys, cumplo deu el primer de desembre. Tenc el cabell ros, tenc els ulls mig blaus i mig verds. Els meus millor amics són: en Daniel, en Zion, en Lucca i en Surian. Visc a Santa Eulària. M'agrada jugar al lego, també m'agrada construir lego, i m'agrada jugar a jocs de taula; especialment el Carcasone i el Catan.

Hola sóc na Sathya tinc 10 anys, vaig néixer quatre de juliol. Tinc 2 germans un es diu Tainá i saltre Cauan. M'encanta la pizza i la truita de patates. Faig circ, sóc molt bona però sobre tot en tela.
Ses meves millors amigues són: na Sofia que no va a aquesta escola, na Kamala, n'Aisha, i na Solaya.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Rap i gènere